Het Leefstijl Project tanktop

Door een holistische aanpak, geïnspireerd op de wijsheid van de Blue Zones, biedt Het Leefstijl Project personal training en lifestyle coaching voor een middelbare doelgroep die bewust bezig is met gezondheid en vitaal oud wil worden.

In opdracht van Pageking

Oplevering

  • Merkstrategie
  • Merkidentiteit
  • Website
De uitdaging

In een markt waar concurrenten zich vooral richten op korte termijn resultaten, onderscheidt Het Leefstijl Project zich door een focus op lange termijn gezondheid en geluk. Dus hoe trek je mensen aan die bereid zijn te investeren in een duurzame levensstijl en fundamentele, blijvende veranderingen zoeken?

Oplossing

Vanuit een verkennigsfase, waarbij de sleutelwoorden impact, realisatie, rust en essentie het uitgangspunt voor dit project werden, is een huisstijl ontstaan waarbij een felgroene kleur centraal staat en de focus op duurzame verandering symboliseert.

Dit helpt Het Leefstijl Project om de aandacht van hun doelgroep te trekken, hun holistische aanpak en missie duidelijk te communiceren en zich te onderscheiden in een concurrerende markt.

Het Leefstijl Project logo composities
Het Leefstijl Project logo constructie
Het Leefstijl Project beeldmerk

Een eenvoudig toe te passen merkidenteit die van elke uiting afspat.

Het Leefstijl Project brand sheet
Het Leefstijl Project merktypografie

Merkimplementatie

Het Leefstijl Project visitekaartje
Het Leefstijl Project posters
Het Leefstijl Project pasje
Het Leefstijl Project waterflessen
Het Leefstijl Project beachflag
Het Leefstijl Project t-shirt

Digitale implementatie

Het Leefstijl Project website
Het Leefstijl Project socials
Het Leefstijl Project app icoon
Gradient Gradient