Diensten

Social media

Logo

Frisdrankvoordeel.nl biedt een uniek concept aan bouwmarkten en tuincentra om hun omzet te verhogen en een nieuw klantensegment aan te trekken, door A-merk frisdrank aan te bieden voor budgetprijzen.

Frisdrankvoordeel.nl ontwikkelde hun eigen merk energydrank genaamd CYBR NRGY en wij zijn gevraagd om een passende social media campagne te ontwikkelen.

Frisdrankvoordeel Instagram posts collectie

Strategie

De social media campagne bestaat uit drie fases: teaser, awareness en activatie. Met deze fases brengen we het nieuwe product onder de aandacht bij de doelgroep van Frisdrankvoordeel en energydrank consumenten in het algemeen, en zetten we toe tot actie om één van de 40+ retailers in Nederland te bezoeken.

Frisdrankvoordeel Instagram stories

Social kanalen

Frisdrankvoordeel is heel actief op Instagram en Facebook, daarom is deze campagne op maat gemaakt voor deze social kanalen. Daarmee krijgt de campagne het meeste bereik bij de doelgroep.

Frisdrankvoordeel Facebook post
Frisdrankvoordeel heading compilatie
Frisdrankvoordeel body compilatie

Ook samen iets
buitengewoons maken?