Website realisatie door Pageking
Oplevering
Met zijn verhaal wil Lionel openheid creëren over zijn eenheid, gerechtigheid krijgen voor zijn team en mensen aansporen om ownership te nemen. Om kracht bij te zetten wil hij een merk om zich heen bouwen waarmee hij de stem van zijn eenheid kan vertegenwoordigen, zonder zelf volledig op de voorgrond te hoeven treden.
Vanuit die gedachte is Brave ontstaan, dat de fundering zal vormen waarop Lionel kan bouwen en zijn diensten makkelijker vermarkt kunnen worden. Het merk zal als paraplu dienen voor alle bestaande diensten (zoals keynotes en personal training) en toekomstige uitbreidingen, waarbij het altijd draait om het verhaal en het team van de speciale eenheid.
Het beeldmerk van de hertenkop komt van Diana, de Romeinse godin van de jacht die altijd afgebeeld wordt met een hert aan haar zijde. Zij was het embleem van Lionels eenheid en is daarmee een onmisbaar element in de merkidentiteit van Brave, en wederom een ode aan het team.
‘Everything ends, be brave’ is een quote waarmee Lionel altijd afsluit. Vanuit deze quote hebben we een aantal taglines opgesteld die verbonden kunnen worden aan diensten, producten en uitingen.