De ultieme opfrisbeurt of de creatie van een heel nieuw merk. Een helder verhaal met een consistente uitstraling zorgt voor een sterke connectie met je doelgroep, en het behoud van een herkenbaar merk.
Versterk je merkpositie
Vergroot je marktbereik
Creëer een loyale klantenkring
(Re)branding is geschikt voor zowel opkomende als gevestigde bedrijven, die merken dat hun merkidentiteit niet meer aansluit bij hun visie, klanten steeds vaker voor hun concurrentie kiezen, en hun positie in de markt kracht verliest.
(Re)branding blaast een merk nieuw leven in doordat de merkidentiteit weer visueel aantrekkelijk en relevant is voor de huidige markt. Dit verhoogt de herkenbaarheid en transformeert trouwe klanten in loyale fans.
Bel of mail Pascale
Eigenaar Studio Buitengewoon
Bel of mail Pascale
Eigenaar Studio Buitengewoon
Elke project is uniek en vraagt een andere aanpak. Dit overzicht schetst hoe we jouw merk vormgeven.
Stap 1
Verkenningsfase
We starten met het verkennen van je bedrijf. Wat beweegt jou, wat is de stip op je horizon, en wat er nodig is om daar te komen? De uitkomst van deze sessie geeft ons waardevolle input voor de volgende stappen.
Stap 2
Conceptfase
We ontwikkelen een aantal creatieve concepten om een ontwerprichting voor je merkidenteit te bepalen.
Stap 3
Uitwerking
We werken het gekozen concept uit tot concrete designs. Logo, huisstijl en een brand book om consistentie te waarborgen en kracht van je nieuwe identeit te garanderen.
Stap 4
Merkimplementatie
We passen je nieuwe merkidentiteit toe op alle uitingen zodat deze impact maakt op de juiste plek, en het juiste moment. Denk bijvoorbeeld aan website, social media en drukwerk.
Stap 5
Merkgroei
We houden je merk nauw in de gaten en blijven steeds innoveren om je merk te onderhouden en te laten groeien voor lange termijn succes.